Beste leerlingen,
gisteren heb ik in de namiddag een post gepubliceerd 'STRIKT GEHEIM' dat is voor Moederdag dus zorg dat mama dit niet ziet.
Wiskundeles: sprong 11 les 133: m² en oppervlakte rechthoek.
Nodig voor deze les:
-Werkboek D p. 9-10
-Neuze-neuze boekje p. 57-58
-Geodriehoek of lat
-schrijfgerief
Werkwijze:
1) Bekijk nog eens het filmpje over omtrek en oppervlakte als herhaling:
https://www.xnapda.be/filmpjes/4de-leerjaar/omtrek-en-oppervlakte
2) Dit volgende filmpje heb ik gemaakt als herhaling van de voorbije lessen.
https://youtu.be/_iiLL-q4aaU
3) Bekijk de instructie en ga aan de slag.
Dit is een les die voor iedereen van toepassing is. Jullie volgen zoals gevraagd in het filmpje.
https://www.youtube.com/watch?v=uOVIxPyr9t0&feature=youtu.be
Dries,Alice, Lander& Julie jullie proberen ook oefening 6.
4) Bereken de oppervlakte van een kamer naar keuze bij jullie thuis en laat mij weten hoe groot deze is. Dit mag hieronder in een post, via mail of skype.
Als je dit via mail doet, zorg ervoor dat de opdracht van taal en wiskunde in één mailtje zit.
Ik ben benieuwd...
Taalles: Thema 9 les 4: de kikkerkoning.
Nodig voor deze les:
- Taalboek p. 44-46
- Werkboek p. 79-81
Werkwijze:
1) Bekijk het filmpje over het onderwerp van een zin.
Uit dit filmpje leer je wat het onderwerp is.
https://www.xnapda.be/filmpjes/4de-leerjaar/onderwerp
2) Bekijk de instructie over de oefeningen in het werkboek en ga aan de slag.
https://www.youtube.com/watch?v=HM9HFWj5UJ0&list=PLnFpEN5ksosjrBywLsiKg4sjlunfegrDJ&index=22&t=0s
3) Schrijf in een reactie hieronder:
-een zin met wat de juf doet
-een zin met wat de juf is
Veel succes!
gisteren heb ik in de namiddag een post gepubliceerd 'STRIKT GEHEIM' dat is voor Moederdag dus zorg dat mama dit niet ziet.
Wiskundeles: sprong 11 les 133: m² en oppervlakte rechthoek.
Nodig voor deze les:
-Werkboek D p. 9-10
-Neuze-neuze boekje p. 57-58
-Geodriehoek of lat
-schrijfgerief
Werkwijze:
1) Bekijk nog eens het filmpje over omtrek en oppervlakte als herhaling:
https://www.xnapda.be/filmpjes/4de-leerjaar/omtrek-en-oppervlakte
2) Dit volgende filmpje heb ik gemaakt als herhaling van de voorbije lessen.
https://youtu.be/_iiLL-q4aaU
3) Bekijk de instructie en ga aan de slag.
Dit is een les die voor iedereen van toepassing is. Jullie volgen zoals gevraagd in het filmpje.
https://www.youtube.com/watch?v=uOVIxPyr9t0&feature=youtu.be
Dries,Alice, Lander& Julie jullie proberen ook oefening 6.
4) Bereken de oppervlakte van een kamer naar keuze bij jullie thuis en laat mij weten hoe groot deze is. Dit mag hieronder in een post, via mail of skype.
Als je dit via mail doet, zorg ervoor dat de opdracht van taal en wiskunde in één mailtje zit.
Ik ben benieuwd...
Taalles: Thema 9 les 4: de kikkerkoning.
Nodig voor deze les:
- Taalboek p. 44-46
- Werkboek p. 79-81
Werkwijze:
1) Bekijk het filmpje over het onderwerp van een zin.
Uit dit filmpje leer je wat het onderwerp is.
https://www.xnapda.be/filmpjes/4de-leerjaar/onderwerp
2) Bekijk de instructie over de oefeningen in het werkboek en ga aan de slag.
https://www.youtube.com/watch?v=HM9HFWj5UJ0&list=PLnFpEN5ksosjrBywLsiKg4sjlunfegrDJ&index=22&t=0s
3) Schrijf in een reactie hieronder:
-een zin met wat de juf doet
-een zin met wat de juf is
Veel succes!
Reacties
- de juf verbetert de boeken van de kinderen
- de juf is super lief
- de juf rijdt met de fiets naar school.
- de juf is heel sportief.
- De juf is lief en slim
- De juf geeft les
De juf maakt lesfilmpjes.
De juf is creatief.
De juf geeft super goed les.
De juf is de liefste van de school.
- De juf speelt gitaar
- De juf is grappig
-De juf doet een grappig dansje
-De juf is gek
- Zin 1 de juf is lief en grappig
- Zin 2 de juf doet turnen als sport